Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5942Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пагута, Т. | - |
| dc.contributor.author | Пагута, В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T12:39:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T12:39:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Пагута Т., Пагута В. Роль інноваційних технологій у педагогічній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 290-292. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5942 | - |
| dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку дошкільної освіти в Україні характеризується швидкими трансформаційними процесами, що зумовлені цифровізацією суспільства, зростанням ролі інформаційних технологій та підвищенням вимог до професійної компетентності педагогів. За таких умов вихователь закладу дошкільної освіти виступає не лише організатором освітнього процесу, але й ініціатором упровадження нових підходів, орієнтованих на розвиток гармонійної, соціально адаптованої та творчої особистості дитини. Інноваційні технології стають інструментом оновлення змісту, методів і засобів навчання, сприяють персоналізації освітньої взаємодії, зростанню пізнавальної мотивації та підвищенню результативності навчально-виховної роботи. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
| dc.subject | цифровізація суспільства | en_US |
| dc.subject | компетентність педагогів | en_US |
| dc.subject | освітній процес | en_US |
| dc.subject | інформаційні технології | en_US |
| dc.subject | засоби навчання | en_US |
| dc.subject | пізнавальна мотивація | en_US |
| dc.subject | навчально-виховна робота | en_US |
| dc.subject | технологія | en_US |
| dc.subject | STEM-проєкти | en_US |
| dc.subject | творчість педагога | en_US |
| dc.subject | соціалізація | en_US |
| dc.subject | педагог | en_US |
| dc.title | РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-290-292.pdf | Роль інноваційних технологій у педагогічній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти | 724.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.