Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943
Назва: НЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Автори: Пагута, Т.
Зубчик, Н.
Ключові слова: нейроігри
діти дошкільного віку
інклюзія
інноваційні методи навчання
порушення розвитку
інклюзивна освіта
нейропсихологія
освітній процес
інклюзивна група
логопедична практика
вчитель-логопед
формування мовлення
емоційна стабільність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Пагута Т., Зубчик Н. Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 287-289.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми використання нейроігор як засобу розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи зумовлена зростаючою потребою у пошуку ефективних інноваційних методів навчання та виховання, що враховують індивідуальні особливості кожної дитини. У сучасному суспільстві значно зросла кількість дітей, які мають різні порушення розвитку, що потребують особливих педагогічних підходів та створення сприятливого середовища для інтеграції у колектив однолітків. Інклюзивна освіта, яка активно впроваджується у закладах дошкільної освіти України, ставить перед педагогами завдання забезпечити не лише засвоєння знань, а й комплексний розвиток дитини з опорою на її сильні сторони та потенційні можливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-287-289.pdfНейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи714.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.