Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943| Назва: | НЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ |
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Автори: | Пагута, Т. Зубчик, Н. |
| Ключові слова: | нейроігри діти дошкільного віку інклюзія інноваційні методи навчання порушення розвитку інклюзивна освіта нейропсихологія освітній процес інклюзивна група логопедична практика вчитель-логопед формування мовлення емоційна стабільність |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Пагута Т., Зубчик Н. Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 287-289. |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми використання нейроігор як засобу розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи зумовлена зростаючою потребою у пошуку ефективних інноваційних методів навчання та виховання, що враховують індивідуальні особливості кожної дитини. У сучасному суспільстві значно зросла кількість дітей, які мають різні порушення розвитку, що потребують особливих педагогічних підходів та створення сприятливого середовища для інтеграції у колектив однолітків. Інклюзивна освіта, яка активно впроваджується у закладах дошкільної освіти України, ставить перед педагогами завдання забезпечити не лише засвоєння знань, а й комплексний розвиток дитини з опорою на її сильні сторони та потенційні можливості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943 |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-287-289.pdf | Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи | 714.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.