Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пагута, Т. | - |
| dc.contributor.author | Зубчик, Н. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T12:51:55Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T12:51:55Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Пагута Т., Зубчик Н. Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 287-289. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність проблеми використання нейроігор як засобу розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи зумовлена зростаючою потребою у пошуку ефективних інноваційних методів навчання та виховання, що враховують індивідуальні особливості кожної дитини. У сучасному суспільстві значно зросла кількість дітей, які мають різні порушення розвитку, що потребують особливих педагогічних підходів та створення сприятливого середовища для інтеграції у колектив однолітків. Інклюзивна освіта, яка активно впроваджується у закладах дошкільної освіти України, ставить перед педагогами завдання забезпечити не лише засвоєння знань, а й комплексний розвиток дитини з опорою на її сильні сторони та потенційні можливості. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | нейроігри | en_US |
| dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
| dc.subject | інклюзія | en_US |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | en_US |
| dc.subject | порушення розвитку | en_US |
| dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
| dc.subject | нейропсихологія | en_US |
| dc.subject | освітній процес | en_US |
| dc.subject | інклюзивна група | en_US |
| dc.subject | логопедична практика | en_US |
| dc.subject | вчитель-логопед | en_US |
| dc.subject | формування мовлення | en_US |
| dc.subject | емоційна стабільність | en_US |
| dc.title | НЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-287-289.pdf | Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи | 714.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.