Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПагута, Т.-
dc.contributor.authorЗубчик, Н.-
dc.date.accessioned2025-11-04T12:51:55Z-
dc.date.available2025-11-04T12:51:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПагута Т., Зубчик Н. Нейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 287-289.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5943-
dc.description.abstractАктуальність проблеми використання нейроігор як засобу розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи зумовлена зростаючою потребою у пошуку ефективних інноваційних методів навчання та виховання, що враховують індивідуальні особливості кожної дитини. У сучасному суспільстві значно зросла кількість дітей, які мають різні порушення розвитку, що потребують особливих педагогічних підходів та створення сприятливого середовища для інтеграції у колектив однолітків. Інклюзивна освіта, яка активно впроваджується у закладах дошкільної освіти України, ставить перед педагогами завдання забезпечити не лише засвоєння знань, а й комплексний розвиток дитини з опорою на її сильні сторони та потенційні можливості.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectнейроігриen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectінноваційні методи навчанняen_US
dc.subjectпорушення розвиткуen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectнейропсихологіяen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінклюзивна групаen_US
dc.subjectлогопедична практикаen_US
dc.subjectвчитель-логопедen_US
dc.subjectформування мовленняen_US
dc.subjectемоційна стабільністьen_US
dc.titleНЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-287-289.pdfНейроігри як засіб розвитку дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної групи714.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.