Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5963| Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
| Інші назви: | Psychological and pedagogical fundamentals of educational activities of higher educational institution |
| Автори: | Пагута, Т. І. Марчук, О. О. Мельничук, Л. Б. Ілюк, Л. В. |
| Ключові слова: | психолого-педагогічні засади вища освіта освітній процес мотивація психологічна служба інноваційні технології здобувачі вищої освіти |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025. |
| Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні основи освітньої діяльності закладу вищої освіти / Т. І. Пагута, О. О. Марчук, Л. Б. Мельничук, Л. В. Ілюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 227-235. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено психолого-педагогічні засади організації освітньої діяльності в закладах вищої освіти в умовах трансформації освітнього простору, глобалізації та цифровізації. Автори обґрунтовують, що ефективність освітнього процесу значно залежить від урахування психологічних особливостей здобувачів вищої освіти, мотиваційної сфери, адаптаційного потенціалу, рівня розвитку soft skills і якості педагогічної взаємодії. У статті представлено результати емпіричного дослідження, проведеного на базі Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» у 2022–2024 роках. Використано комплексний методичний інструментарій, що містив анкетування, опитування, тести мотивації, опитувальники стилів навчання та експертну оцінку ефективності педагогічних технологій. Окрему увагу приділено функціонуванню психологічної служби як складника підтримки студентської молоді, розвитку рефлексивного навчального середовища та інноваційним формам освітньої діяльності (проєктне навчання, гейміфікація, цифрові платформи). Розкрито ключові компоненти психолого-педагогічного супроводу: мотиваційний, адаптаційний, розвивальний та комунікативний. Зроблено висновок, що системний психолого-педагогічний супровід сприяє формуванню конкурентоспроможного, соціально зрілого, відповідального та емоційно стійкого фахівця, готового до викликів сучасного ринку праці й безперервного професійного розвитку |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5963 |
| Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 34.pdf | Психолого-педагогічні основи освітньої діяльності закладу вищої освіти | 713.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.