Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПагута, Т. І.-
dc.contributor.authorМарчук, О. О.-
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorІлюк, Л. В.-
dc.date.accessioned2025-11-05T09:05:52Z-
dc.date.available2025-11-05T09:05:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні основи освітньої діяльності закладу вищої освіти / Т. І. Пагута, О. О. Марчук, Л. Б. Мельничук, Л. В. Ілюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 227-235.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5963-
dc.description.abstractУ статті висвітлено психолого-педагогічні засади організації освітньої діяльності в закладах вищої освіти в умовах трансформації освітнього простору, глобалізації та цифровізації. Автори обґрунтовують, що ефективність освітнього процесу значно залежить від урахування психологічних особливостей здобувачів вищої освіти, мотиваційної сфери, адаптаційного потенціалу, рівня розвитку soft skills і якості педагогічної взаємодії. У статті представлено результати емпіричного дослідження, проведеного на базі Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» у 2022–2024 роках. Використано комплексний методичний інструментарій, що містив анкетування, опитування, тести мотивації, опитувальники стилів навчання та експертну оцінку ефективності педагогічних технологій. Окрему увагу приділено функціонуванню психологічної служби як складника підтримки студентської молоді, розвитку рефлексивного навчального середовища та інноваційним формам освітньої діяльності (проєктне навчання, гейміфікація, цифрові платформи). Розкрито ключові компоненти психолого-педагогічного супроводу: мотиваційний, адаптаційний, розвивальний та комунікативний. Зроблено висновок, що системний психолого-педагогічний супровід сприяє формуванню конкурентоспроможного, соціально зрілого, відповідального та емоційно стійкого фахівця, готового до викликів сучасного ринку праці й безперервного професійного розвиткуen_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025.en_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні засадиen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectпсихологічна службаen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativePsychological and pedagogical fundamentals of educational activities of higher educational institutionen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdfПсихолого-педагогічні основи освітньої діяльності закладу вищої освіти713.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.