Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5978Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Комар, Т. В. | - |
| dc.contributor.author | Руденок, А. І. | - |
| dc.contributor.author | Томашун, Ю. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T10:30:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T10:30:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Педагогічне партнерство сім’ї та школи в зміцненні психологічної стійкості дітей до кібербулінгу / Т. В. Комар, А. І. Руденок, Ю. В. Томашун // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 127-132. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5978 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми зміцнення психологічної стійкості дітей до кібербулінгу в умовах інтенсивного розвитку цифрових технологій і розширення комунікацій у віртуальному просторі. Кібербулінг розглядається як одна з форм психологічного насильства, що здійснюється з використанням інформаційно-комунікаційних технологій і чинить довготривалі негативні наслідки для емоційного стану, самооцінки й соціальної адаптації дитини. У статті обґрунтовано, що ефективна протидія цій загрозі можлива за умови реалізації педагогічного партнерства сім’ї та школи, яке передбачає узгоджену, взаємодоповнювальну діяльність батьків і педагогів.Також вивчено сутність педагогічного партнерства як інтегративного процесу, спрямованого на формування безпечного психологічного середовища, розвиток у дітей навичок саморегуляції, емоційної стійкості, критичного мислення й соціальної компетентності. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до розуміння феномена психологічної стійкості та чинників, що сприяють її підвищенню в умовах онлайн-комунікації. Окреслено практичні аспекти взаємодії між школою та сім’єю: спільне проведення профілактичних заходів, тренінгів із навчання безпечного користування інтернетом, налагодження постійного зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу, своєчасне реагування на випадки кібербулінгу.У дослідженні використано методи аналізу й синтезу наукових джерел, порівняльний і системний підходи, що дало змогу сформулювати рекомендації щодо вдосконалення партнерської взаємодії батьків і педагогів. Результати можуть бути впроваджені в діяльність закладів загальної середньої освіти, використані шкільними психологами, соціальними педагогами, класними керівниками й батьками з метою профілактики кібербулінгу та розвитку психологічної стійкості учнів початкових класів. | en_US |
| dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025. | en_US |
| dc.subject | безпечне освітнє середовище | en_US |
| dc.subject | кібербулінг | en_US |
| dc.subject | онлайн-безпека | en_US |
| dc.subject | педагогічне партнерство | en_US |
| dc.subject | профілактика | en_US |
| dc.subject | психологічна стійкість | en_US |
| dc.subject | сім'я | en_US |
| dc.subject | школа | en_US |
| dc.title | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В ЗМІЦНЕННІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ДІТЕЙ ДО КІБЕРБУЛІНГУ | en_US |
| dc.title.alternative | . Pedagogical partnership of family and school in strengthening children’s psychological resistance to cyberbullying | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 19.pdf | Педагогічне партнерство сім’ї та школи в зміцненні психологічної стійкості дітей до кібербулінгу | 691.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.