Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5979Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Княжева, І. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T10:35:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T10:35:49Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Княжева І. В. Викладання психолого-педагогічних дисциплін як чинник особистісного й професійного зростання майбутніх педагогів: методичний аспект / І. В. Княжева // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 120-126. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5979 | - |
| dc.description.abstract | У статті досліджується роль викладання психолого-педагогічних дисциплін у закладах вищої освіти як ключового чинника особистісного й професійного зростання майбутніх педагогів. Акцентується увага на методичному аспекті освітнього процесу, що включає формування методичної культури викладачів і студентів, удосконалення навчальних технологій та інноваційних підходів до організації навчання. Проаналізовано сутність і змістові домінанти методичної підготовки майбутніх педагогів, а також основні функції освітніх компонентів психолого-педагогічного циклу, які забезпечують ефективність навчального процесу (практико-організаційну, інформаційнуу, прогностичнуу, евристичнуу). Доведено, що методична діяльність педагога є цілісною, динамічною системою, що розвивається за власною внутрішньою логікою та постійно трансформується під впливом професійного досвіду. Вона є формою усвідомленої педагогічної рефлексії, що поєднує знання освітніх закономірностей із прагненням до вдосконалення змісту, форм і технологій навчання. Вона включає цільовий, організаційний, діагностичний і результативний складники. Схарактеризовано форми методичної діяльності (навчально-методичнуу, науково-методичну, організаційно-методичнуу) та їх функційне призначення. Окреслено новітній технолого-методичний інструментарій, надано практичні рекомендації щодо створення умов для формування системи методичної діяльності викладачів, спрямованої на активізацію особистісного потенціалу та професійного зростання здобувачів освіти. Вивчено досвід провідних університетів світу, зокрема в аспекті міждисциплінарності, орієнтації на потреби здобувачів освіти, розвитку критичного мислення й застосування інноваційних педагогічних технологій. | en_US |
| dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025. | en_US |
| dc.subject | викладання | en_US |
| dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | en_US |
| dc.subject | інноваційні педагогічні технології | en_US |
| dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
| dc.subject | професійне зростання | en_US |
| dc.subject | особистісне зростання | en_US |
| dc.subject | методична діяльність | en_US |
| dc.subject | методична культура | en_US |
| dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
| dc.subject | методична підготовка | en_US |
| dc.subject | освітні компоненти | en_US |
| dc.subject | технолого-методичний інструментарій | en_US |
| dc.subject | освітній процес | en_US |
| dc.subject | заклади освіти | en_US |
| dc.title | ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО Й ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ | en_US |
| dc.title.alternative | Teaching of psychological and pedagogical disciplines as a factor of personal and professional growth of future educators: methodical aspect | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 18.pdf | Викладання психолого-педагогічних дисциплін як чинник особистісного й професійного зростання майбутніх педагогів: методичний аспект | 697.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.