Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5986Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гриньова, Н. В. | - |
| dc.contributor.author | Черній, А. Л. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T11:46:20Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T11:46:20Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого віку з порушенням розвитку інтелекту / Н. В. Гриньова, А. Л. Черній // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 67-73. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5986 | - |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню актуальної проблеми вивчення особливостей емоційної сфери молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена тим, що успішна соціально-емоційна інтеграція цих дітей є ключовою для їхньої загальної адаптації й усебічного розвитку. Метою дослідження було проведення порівняльного аналізу емоційних станів учнів з інтелектуальними порушеннями та їхніх однолітків з нормотиповим розвитком. У дослідженні взяли участь 60 учнів, поділених на експериментальну й контрольну групи. Для отримання об’єктивної картини емоційного стану використано комплекс валідних психодіагностичних методик, зокрема «Шкала явної тривожності СМAS», опитувальник САН, тест тривожності Р. Теммл, М. Доркі, В. Амен, кольоровий тест Люшера та «Візуально-асоціативна самооцінка емоційних станів». | en_US |
| dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025. | en_US |
| dc.subject | емоційна сфера | en_US |
| dc.subject | порушення інтелектуального розвитку | en_US |
| dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
| dc.subject | тривожність | en_US |
| dc.subject | психодіагностика | en_US |
| dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
| dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ | en_US |
| dc.title.alternative | Research of the emotional sphere features of young children with intellectual development disorders | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | Дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого віку з порушенням розвитку інтелекту | 698.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.