Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгакова, Т. М.-
dc.contributor.authorЮжакова, Г. О.-
dc.date.accessioned2025-11-05T12:05:47Z-
dc.date.available2025-11-05T12:05:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМотивація навчальної діяльності як чинник формування стресостійкості студентської молоді під час воєнного стану / Т. М. Булгакова, Г. О. Южакова // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 3. - С. 29-37.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5991-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості взаємозв’язку мотивації навчальної діяльності та стресостійкості студентської молоді в умовах воєнного стану. Здійснено теоретичний аналіз психологічних механізмів впливу мотивації на адаптацію особистості до дії стресогенних факторів у системі вищої освіти. Підкреслено, що саме внутрішня навчальна мотивація є ключовим ресурсом для збереження психологічної рівноваги, зниження тривожності й формування конструктивних копінг-стратегій. Особливу увагу приділено сучасним соціально-психологічним викликам, які актуалізують потребу у формуванні стресостійкої поведінки студентів.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 3, 2025.en_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectстресостійкістьen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectпсихоемоційний станen_US
dc.subjectстудентська молодьen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.titleМОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУen_US
dc.title.alternativeMotivation to learn as a factor in the development of stress resilience in students during martial lawen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdfМотивація навчальної діяльності як чинник формування стресостійкості студентської молоді під час воєнного стану713.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.