Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6001Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мельничук, Л. | - |
| dc.contributor.author | Піщалюк, Т. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T09:44:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T09:44:53Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мельничук Л., Піщалюк Т. Розвиток комунікативної культури дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових та дидактичних ігор. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 249-251. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6001 | - |
| dc.description.abstract | Сучасне суспільство, що характеризується розвитком інформаційних технологій та глобалізаційними процесами, висуває зростаючі вимоги до ефективної комунікації, а комунікативна компетентність розглядається як одна з ключових умов успішної соціалізації. Її основи формуються вже у дошкільному віці, який є сенситивним періодом для засвоєння норм спілкування, уміння виражати власні думки та розуміти інших. Особливої ваги цей процес набуває у старшому дошкільному віці, коли діти володіють розвиненим словниковим запасом, прагнуть до взаємодії та усвідомлюють групову належність. У цей час інтенсивно формуються такі компоненти комунікативної культури, як емпатія, толерантність, готовність до співпраці та здатність вирішувати конфлікти засобами мовлення. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | інформаційні технології | en_US |
| dc.subject | комунікації | en_US |
| dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
| dc.subject | соціалізація | en_US |
| dc.subject | дошкільний вік | en_US |
| dc.subject | спілкування | en_US |
| dc.subject | комунікативна культура | en_US |
| dc.subject | конфлікт | en_US |
| dc.subject | засоби мовлення | en_US |
| dc.subject | ігрова діяльність дитини | en_US |
| dc.subject | дидактичні ігри | en_US |
| dc.subject | сюжетні ігри | en_US |
| dc.subject | сюжетно-рольові ігри | en_US |
| dc.subject | комунікативна поведінка | en_US |
| dc.subject | освітній процес | en_US |
| dc.subject | емпатія | en_US |
| dc.subject | творче мислення | en_US |
| dc.subject | діалог | en_US |
| dc.subject | мовленнєва робота | en_US |
| dc.title | РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ТА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-249-251.pdf | Розвиток комунікативної культури дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових та дидактичних ігор | 712.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.