Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6002
Title: КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Мельничук, Л.
Лампека, М.
Keywords: казкотерапія
інноваційна діяльність
особистість дитини
дошкільний вік
мовлення
мовленнєва компетентність
казка
комунікативні навички
творчі здібності
формування інтонаційної виразності
словниковий запас
соціалізація
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Мельничук Л., Лампека М. Казкотерапія як засіб формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 245-248.
Abstract: У сучасній дошкільній педагогіці особливе місце посідають інноваційні технології розвитку особистості дитини, серед яких провідна роль належить казкотерапії. Дошкільний вік є сенситивним періодом для становлення мовлення, адже саме в цей час закладається основа для подальшої мовленнєвої компетентності, формуються комунікативні навички та розвиваються творчі здібності. Казка, як феномен культури та засіб емоційно-образного впливу, має потужний потенціал у стимулюванні мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6002
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-245-248.pdfКазкотерапія як засіб формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку937.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.