Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6005| Назва: | НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ НА ЗАСАДАХ ТРАНСВЕРСАЛЬНОГО ПІДХОДУ |
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Автори: | Матковський, А. Олевський, О. |
| Ключові слова: | трансверсальні компетентності професійна освіта ринок праці неформальна освіта ЮНЕСКО Про освіту альтернативні форми навчання неперервна освіта безперервне навчання Про освіту дорослих |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Матковський А., Олевський О. Неформальна освіта майбутнього фахівця на засадах трансверсального підходу. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 233-236. |
| Короткий огляд (реферат): | Умови постійного оновлення інформації в сучасному мінливому світі, що стало розвивається, обумовлюють специфіку індивідуального процесу пізнання і накопичення особою власного досвіду, потребують засвоєння нових знань, які стають інструментами для ефективного самовдосконалення та саморозвитку дорослих людей і ефективного їх включення у професійну діяльність. Для модернізації системи професійної освіти особливого значення набуває неформальна освіта, яка сприяє оновленню трансверсальних компетентностей, базових знань і вмінь з комп’ютерної грамотності, формуванню технологічної культури, гарантуванню загального доступу до освіти впродовж життя. підходи до осмислення освітньої діяльності та її прогнозованих результатів. Трансверсальні компетентності розглядаються вченими як навички ХХІ століття і співвідносяться зі здатністю людини, спрямованою на розв’язання проблем, пов’язаних з технологічними досягненнями та міжкультурною комунікацією. Оскільки межі запиту на новий термін розширюються, це дослідження сприятиме формуванню єдиного розуміння терміну «трансверсальні компетентності» серед зацікавлених користувачів у сфері неформальної освіти, освітньої політики та ринку праці. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6005 |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-233-236.pdf | Неформальна освіта майбутнього фахівця на засадах трансверсального підходу | 941.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.