Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6006
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Маліновська, Н.
Keywords: вища освіта
цифрові технології
соціальні виклики
дистанційне навчання
інформаційні технології
дошкільна освіта
цифрові компетентності
самостійна робота
психолого-педагогічний супровід
інклюзивний підхід
інклюзивний підхід
професійний розвиток майбутніх вихователів
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Маліновська Н. Психолого-педагогічний супровід студентів у процесі дистанційного навчання. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 229-232.
Abstract: Сучасна вища освіта переживає значні трансформації через швидке впровадження цифрових технологій, глобалізацію та соціальні виклики. Дистанційне навчання стало важливим інструментом, який дозволяє забезпечити доступ до освіти в умовах обмежень (карантин, війна, географічна віддаленість) та інтегрувати сучасні інформаційні технології у підготовку майбутніх фахівців. Для здобувачів вищої освіти спеціальності А2 Дошкільна освіта дистанційне навчання відкриває можливості оволодіти цифровими компетентностями, організувати самостійну роботу, активно взаємодіяти з одногрупниками та викладачами.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6006
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-229-232.pdfПсихолого-педагогічний супровід студентів у процесі дистанційного навчання939.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.