Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6008
Назва: РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГЕНДЕРНО-ЧУТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Автори: Куцюк, Д.
Ключові слова: освітній процес
середня освіта
виховання молодого покоління
гендерно-чутливий освітній простір
педагог
Дата публікації: 2025
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Куцюк Д. Роль учителя в організації гендерно-чутливого освітнього простору в закладі загальної середньої освіти. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 223-224.
Короткий огляд (реферат): У контексті розбудови демократичного суспільства особливої актуальності набуває питання забезпечення такого освітнього простору в закладі загальної середньої освіти, який був би націлений на виховання молодого покоління громадян, здатних поділяти демократичні цінності та дотримуватися принципів рівності, справедливості, толерантності, різноманіття, інклюзивності, солідарності, співчуття, гідності, свободи тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6008
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-223-224.pdfРоль учителя в організації гендерно-чутливого освітнього простору в закладі загальної середньої освіти930.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.