Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6014
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ґЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Іванчук, Ю.
Михальчук, Ю.
Keywords: криза ґендерної ідентичності
юнацький вік
ґендер
соціалізація
gender
теорія соціального конструювання ґендера
gender identity
біполярна технологія ґендера
андрогенна технологія ґендера
мультиполярна технологія ґендера
general gender identity
загальна ґендерна ідентичність
ґендерна культура
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Іванчук Ю., Михальчук Ю. Теоретичні аспекти формування ґендерної ідентичності в юнацькому віці. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 201-205.
Abstract: У сучасних умовах спостерігається постійна зміна соціальних норм, цінностей та традиційних зразків маскулінності/фемінності, що зумовлює кризу ґендерної ідентичності в сензитивні періоди розвитку особистості. Досить важливим періодом для формування гендерної ідентичності є юнацький вік, коли інтенсивно розвиваються моральні норми, життєві перспективи, нові погляди на життя та відносини між людьми. В цей період людина починає вибудовувати власну картину світу та свій «Я-образ», не обмежуючись пасивним засвоєнням ґендерних ролей.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6014
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-201-205.pdfТеоретичні аспекти формування ґендерної ідентичності в юнацькому віці947.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.