Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6015
Title: ПРИМІТИВІЗМ І ЙОГО ВИДИ НА МАРШІ (ЕСЕ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ)
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Джунь, Й.
Keywords: примітивізм
ненауковий тип мислення
наукове мислення
мислення
закон всесвітнього тяжіння
інформаційна війна
гібридна війна
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Джунь Й. Примітивізм і його види на марші (есе для педагогів). Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 198-200.
Abstract: Про примітивізм можна було б не говорити, якби він не формував дуже спрощений, ненауковий тип мислення, особливо небезпечним в наш час для студентів, магістрів та аспірантів. Адже наука в наш час набула глибину і як кажуть досвідчені дослідники – істина часто ховається в деталях. Наукове мислення – що це таке? Це мислення, яке свідоме у дрібницях науки і опирається на конкретні, перевірені факти, які дійсно мали місце. Причому автором примітиву можуть бути навіть відомі люди. Наприклад, відкриття Ньютоном закону всесвітнього тяжіння (ЗВТ) було результатом довгої, клопітливої праці. Але Вольтер створив про відкриття примітивну легенду про впавше на голову Ньютона яблуко, із-за чого він вирішив зануритись у глибину гравітації. Фантастично, грандіозно! Раз і створив! А що було насправді?..
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6015
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-198.pdfПримітивізм і його види на марші (есе для педагогів)592.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.