Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6018Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гандзілевська, Г. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T13:27:01Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T13:27:01Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Гандзілевська Г., Ristvej Jozef. Неформальне метакогнітивне навчання у вимірі психологічної стійкості студентів. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С.189-192. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6018 | - |
| dc.description.abstract | Пошуки ресурсів психологічної стійкості українських студентів, в тому числі й тих, які навчаються за кордоном, набуває актуальності у зв'язку з необхідністю їхньої психологічної адаптації до сучасних життєвих випробувань в умовах довготривалого стресу. Подолання стресових ситуацій студентами, зокрема пов’язаних з необхідністю вирішення конкретних навчальних завдань, певною мірою залежить й від їхньої впевненості у свої можливості. На оцінку та стиль реагування на рівні з іншими чинниками мають вплив й метакогнітивні переконання, які демонструють результат інтерпретації процесу мислення. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | психологічна стійкоість | en_US |
| dc.subject | психологічна адаптація | en_US |
| dc.subject | довготривалий стрес | en_US |
| dc.subject | стресові ситуації | en_US |
| dc.subject | метакогнітивні переконання | en_US |
| dc.subject | інтерпретація процесу мислення | en_US |
| dc.subject | негативні емоції | en_US |
| dc.subject | компоненти психологічної стійкості | en_US |
| dc.subject | метакогнітивні переконання | en_US |
| dc.subject | негативні емоції | en_US |
| dc.subject | інтелектуальні емоції | en_US |
| dc.subject | саногенне (оздоровче) мислення | en_US |
| dc.title | НЕФОРМАЛЬНЕ МЕТАКОГНІТИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИМІРІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-189-192.pdf | Неформальне метакогнітивне навчання у вимірі психологічної стійкості студентів | 727.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.