Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6020| Title: | ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Борова, В. Коваль, А. |
| Keywords: | дошкільна освіта розвиток особистості дитини сенсорне виховання соціалізація дошкільний вік органи чуття сенсорний розвиток дитини чуттєве пізнання сенсорні еталони |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Борова В., Коваль А. Поняття та зміст сенсорного виховання в період дошкільного дитинства. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 183-185. |
| Abstract: | Сучасна дошкільна освіта перебуває на етапі пошуку нових педагогічних підходів, з акцентом на розвиток особистості дитини, її здатності засвоювати суспільні досягнення та застосовувати знання. Учені (Н. Грама, Ю. Малікова, М. Монтессорі та інші) наголошували на тому, що сенсорне виховання є одним з головних завдань дошкільної освіти. Його вирішення впливає на успішність подальшої соціалізації й навчання дитини. Саме дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6020 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-183-185.pdf | Поняття та зміст сенсорного виховання в період дошкільного дитинства | 937.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.