Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6023| Назва: | FROM EXPERIENCES OF PARENTIFICATION TO THE CHOICE OF HELPING PROFESSIONS: DEVELOPMENT OF EMPATHY, RISK OF PROFESSIONAL BURNOUT, AND PERSPECTIVES FOR PREVENTION |
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Автори: | Czarnecka, Anna |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Czarnecka Anna. From experiences of parentification to the choice of helping professions: development of empathy, risk of professional burnout, and perspectives for prevention. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 174-175. |
| Короткий огляд (реферат): | Parentification, defined as the reversal of family roles where children take on developmentally inappropriate caregiving responsibilities, has long been recognized as a complex developmental experience with both risk and resource potential (Boszormenyi-Nagy & Spark, 1973; Chase, 1999; Hooper, 2007). Research has shown that parentification is linked to increased vulnerability to anxiety, depression, and relational difficulties, but also to heightened empathy, sensitivity, and interpersonal competence (Hooper et al., 2011; Tedgård & Wirtberg, 2021; Dariotis et al., 2023). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6023 |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-174-175.pdf | From experiences of parentification to the choice of helping professions: development of empathy, risk of professional burnout, and perspectives for prevention | 583.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.