Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6025Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ясінський, А. | - |
| dc.contributor.author | Соловей, Л. | - |
| dc.contributor.author | Попов, А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-07T08:07:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-07T08:07:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Ясінський А., Соловей Л., Попов А. Інформаційно-комунікаційні технології як основа адаптивної освіти. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 166-169. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6025 | - |
| dc.description.abstract | Сучасний розвиток інформаційних технологій істотно змінює підходи до навчання та освіти в цілому. В умовах глобалізації та технологічного прогресу традиційні методи навчання все більше відходять на другий план, а їх місце займають нові інноваційні підходи, зокрема адаптивне навчання. Використання цифрових інструментів дозволяє створити індивідуальні траєкторії навчання для кожного учня, що враховують його інтереси, рівень знань і темп засвоєння матеріалу. Адаптивні системи навчання з використанням цифрових технологій не лише покращують ефективність навчання, але й сприяють розвитку самостійності, критичного мислення та мотивації учнів. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | інформаційні технології | en_US |
| dc.subject | освіта | en_US |
| dc.subject | технологічний прогрес | en_US |
| dc.subject | навчання | en_US |
| dc.subject | цифрові інструменти | en_US |
| dc.subject | інноваційні підходи | en_US |
| dc.subject | адаптивне навчання | en_US |
| dc.subject | критичне мислення | en_US |
| dc.subject | мотивації учнів | en_US |
| dc.subject | персоналізація навчання | en_US |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
| dc.subject | автоматизація | en_US |
| dc.title | ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА АДАПТИВНОЇ ОСВІТИ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-166-169.pdf | Інформаційно-комунікаційні технології як основа адаптивної освіти | 715.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.