Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6032| Title: | НЕКЛАСИЧНА ТЕОРІЯ ПОХИБОК ВИМІРІВ (НТПВ) – ЯК РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ БРЕНД БАГАТОРІЧНОЇ АНГЛО-УКРАЇНСЬКОЇ СПІВПРАЦІ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Джунь, Й. |
| Keywords: | НТПВ експеримент Пірсона сумлінним махістом отримання МПП-оцінок балістичні вимірювання Степан Якимович Дем’янчук МЕГУ |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Джунь Й. Некласична теорія похибок вимірів (НТПВ) – як результативний бренд багаторічної англо-української співпраці. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 140-145. |
| Abstract: | Історія створення НТПВ починається з робіт у яких Гарольд Джеффріс, або сер Гарольд, як його рекомендувала називати леді Джеффріс в листуванні з автором, піддав аналізу відомий експеримент Пірсона. Метою цього експерименту було встановлення закону похибок спостережень великого обсягу, оскільки американський математик і астроном С. Ньюкомб з роботі показав, що вибірки похибок обсягом в 400 спостережень вже не є нормальними. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6032 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-140-145.pdf | Некласична теорія похибок вимірів (НТПВ) – як результативний бренд багаторічної англо-української співпраці | 850.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.