Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевдер, А.-
dc.date.accessioned2025-11-07T09:30:45Z-
dc.date.available2025-11-07T09:30:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевдер А. До проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 118-120.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6038-
dc.description.abstractПроголошений в освітньому просторі України принцип варіативності освіти дає змогу навчальний процес будувати на досконаліших стратегіях і технологіях, із застосуванням яких відбувається саморозвиток особистості, забезпечується успіх діяльності вчителя. За нової парадигми освіти пріоритетним у педагогічному мисленні є новий підхід до ролі учня у навчальному процесі. Саме учень має стати центральною фігурою на уроці. Від творчої активності школярів, їхнього вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, спілкуватися з однокласниками, з учителем залежить результативність уроку.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectваріативність освітиen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectсаморозвиток особистостіen_US
dc.subjectдіяльність вчителяen_US
dc.subjectпедагогічне мисленняen_US
dc.subjectтворча активністьen_US
dc.subjectшколяріen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-118-120.pdfДо проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі707.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.