Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6038| Title: | ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Левдер, А. |
| Keywords: | освітній простір варіативність освіти навчальний процес саморозвиток особистості діяльність вчителя педагогічне мислення творча активність школярі молодші школярі інтерактивне навчання навчально-виховний процес |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Левдер А. До проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 118-120. |
| Abstract: | Проголошений в освітньому просторі України принцип варіативності освіти дає змогу навчальний процес будувати на досконаліших стратегіях і технологіях, із застосуванням яких відбувається саморозвиток особистості, забезпечується успіх діяльності вчителя. За нової парадигми освіти пріоритетним у педагогічному мисленні є новий підхід до ролі учня у навчальному процесі. Саме учень має стати центральною фігурою на уроці. Від творчої активності школярів, їхнього вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, спілкуватися з однокласниками, з учителем залежить результативність уроку. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6038 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-118-120.pdf | До проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі | 707.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.