Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6064| Title: | СТРАТЕГІЇ РОЗБУДОВИ МИРУ: ОСВІТНІ ІНІЦІАТИВИ У СФЕРІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Найда, Р. |
| Keywords: | воєнні конфлікти соціальна напруга криза ідентичності стратегії розбудови миру культурний діалог культурні ініціативи дошкільна освіта освітні ініціативи інклюзивне середовище інтеграція принципів миру |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Найда Р. Стратегії розбудови миру: освітні ініціативи у сфері дошкільної освіти. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 26-28. |
| Abstract: | Сучасний світ переживає численні виклики, пов’язані з воєнними конфліктами, соціальною напругою та кризами ідентичності. У таких умовах особливого значення набувають стратегії розбудови миру, спрямовані на формування в суспільстві культури діалогу, співпраці та взаємоповаги. Важливою складовою цих стратегій є освітні й культурні ініціативи, які починають діяти ще на етапі дошкільного виховання. Адже саме раннє дитинство є критичним періодом, коли закладаються необхідні життєві навички та компетентності, соціальні моделі та світоглядні орієнтири. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6064 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-26-28.pdf | Стратегії розбудови миру: освітні ініціативи у сфері дошкільної освіти | 935.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.