Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6072
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕТІВ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Автори: Трофімчук, М.
Сад, І.
Ключові слова: управління бізнес-процесами
електронна комерція
онлайн торгівля
онлайн-платформи
управлінські рішення
веб-аналітика
стратегічні рішення
оперативні рішення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Трофімчук М., Сад І. Використання інструметів веб-аналітики в електронній комерції. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 298-300.
Короткий огляд (реферат): В умовах динамічного розвитку електронної комерції зростає потреба у впровадженні статистично-аналітичних інструментів веб-аналітики, для якісного управління бізнес-процесами. Статистична аналітика в електронній комерції охоплює широкий спектр процесів: від збору та обробки даних про відвідувачів сайту до аналізу фінансових показників діяльності онлайн-платформи. Такі інструменти, як Google Analytics, дають змогу підприємствам детально відстежувати поведінку споживачів, виявляти «вузькі місця» в клієнтському шляху та приймати обґрунтовані управлінські рішення. Можна сформувати модель застосування Google Analytics для аналізу дій потенційних клієнтів та прийняття управлінських рішень в електронній комерції, рис.1.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6072
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-298-300.pdfВикористання інструметів веб-аналітики в електронній комерції754.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.