Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрофімчук, М.-
dc.contributor.authorСад, І.-
dc.date.accessioned2025-11-10T08:35:47Z-
dc.date.available2025-11-10T08:35:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТрофімчук М., Сад І. Використання інструметів веб-аналітики в електронній комерції. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 298-300.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6072-
dc.description.abstractВ умовах динамічного розвитку електронної комерції зростає потреба у впровадженні статистично-аналітичних інструментів веб-аналітики, для якісного управління бізнес-процесами. Статистична аналітика в електронній комерції охоплює широкий спектр процесів: від збору та обробки даних про відвідувачів сайту до аналізу фінансових показників діяльності онлайн-платформи. Такі інструменти, як Google Analytics, дають змогу підприємствам детально відстежувати поведінку споживачів, виявляти «вузькі місця» в клієнтському шляху та приймати обґрунтовані управлінські рішення. Можна сформувати модель застосування Google Analytics для аналізу дій потенційних клієнтів та прийняття управлінських рішень в електронній комерції, рис.1.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectуправління бізнес-процесамиen_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectонлайн торгівляen_US
dc.subjectонлайн-платформиen_US
dc.subjectуправлінські рішенняen_US
dc.subjectвеб-аналітикаen_US
dc.subjectстратегічні рішенняen_US
dc.subjectоперативні рішенняen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕТІВ ВЕБ-АНАЛІТИКИ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-298-300.pdfВикористання інструметів веб-аналітики в електронній комерції754.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.