Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6080| Title: | КРИТЕРІЇ ТА ЧИННИКИ ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Коробович, Л. |
| Keywords: | моніторинг педагогічної діяльності результативність навчання учнів монорингові дослідження в освіті якість освітнього процесу методична діяльність ІКТ психологічний супровід професійна компетентність професійна етика професійні якості педагога |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Коробович Л. Критерії та чинники оцінки результативності діяльності педагога в моніторингових дослідженнях. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 267-270. |
| Abstract: | Проблема оцінювання та моніторингу педагогічної діяльності є об’єктом численних досліджень як в українській, так і в зарубіжній педагогічній науці. Вагомий внесок у розробку теоретичних засад моніторингу якості освіти зробили українські вчені, зокрема О.І. Ляшенко та Л.М. Довгань, які обґрунтували системний підхід до моніторингу як інструменту управління [1]. Н.В. Морзе та О.Г. Глазунова акцентують на ролі інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні ефективності освітнього процесу та моніторингу, підкреслюючи значення ІКТ-компетентностей [2]. Важливість виховного аспекту та формування особистісних якостей учнів як показника результативності педагога висвітлено у працях О.В. Сухомлинської [3]. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6080 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-267-270.pdf | Критерії та чинники оцінки результативності діяльності педагога в моніторингових дослідженнях | 693.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.