Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоробович, Л.-
dc.date.accessioned2025-11-10T09:34:59Z-
dc.date.available2025-11-10T09:34:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоробович Л. Критерії та чинники оцінки результативності діяльності педагога в моніторингових дослідженнях. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 267-270.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6080-
dc.description.abstractПроблема оцінювання та моніторингу педагогічної діяльності є об’єктом численних досліджень як в українській, так і в зарубіжній педагогічній науці. Вагомий внесок у розробку теоретичних засад моніторингу якості освіти зробили українські вчені, зокрема О.І. Ляшенко та Л.М. Довгань, які обґрунтували системний підхід до моніторингу як інструменту управління [1]. Н.В. Морзе та О.Г. Глазунова акцентують на ролі інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні ефективності освітнього процесу та моніторингу, підкреслюючи значення ІКТ-компетентностей [2]. Важливість виховного аспекту та формування особистісних якостей учнів як показника результативності педагога висвітлено у працях О.В. Сухомлинської [3].en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectмоніторинг педагогічної діяльностіen_US
dc.subjectрезультативність навчання учнівen_US
dc.subjectмонорингові дослідження в освітіen_US
dc.subjectякість освітнього процесуen_US
dc.subjectметодична діяльністьen_US
dc.subjectІКТen_US
dc.subjectпсихологічний супровідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectпрофесійні якості педагогаen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ ТА ЧИННИКИ ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-267-270.pdfКритерії та чинники оцінки результативності діяльності педагога в моніторингових дослідженнях693.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.