Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемидюк, С.-
dc.contributor.authorМушиях, О.-
dc.date.accessioned2025-11-10T09:47:15Z-
dc.date.available2025-11-10T09:47:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДемидюк С., Мушиях О. Цілі та завдання маркетингових комунікацій підприємств. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 257-260.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6082-
dc.description.abstractУ сучасному мінливому бізнес-середовищі роль маркетингових комунікацій постійно зростає, оскільки за їх допомогою компанії здійснюють нецінову конкурентну боротьбу за такий обмежений ресурс як споживач. Розуміння суті та змісту маркетингових комунікацій дає можливість застосовувати їх на практиці, тобто спрямовуючи зусилля не лише на просування продукції, а й на формування відносин довіри між суб’єктами господарювання і їх клієнтами. Маркетингові комунікації зазвичай ототожнюються із категорією «просування», яке є одним із складових комплексу маркетингу. Суб'єктами маркетингових комунікацій є учасники ринкових відносин не тільки в сфері реклами, а й в таких сферах діяльності компанії як управління продуктами, процеси розподілу та визначення ціни. Маркетингові комунікації передбачають поширення інформації про компанію та її продукти, а також забезпечують стабільний зворотний зв'язок із ринком та запитами і вподобаннями споживачів.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectбізнес-середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectнецінова конкурентна боротьбаen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпросування продукціїen_US
dc.subjectринкові відносиниen_US
dc.subjectпродукціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзапити на вподобаннями споживачівen_US
dc.subjectкомунікаційна діяльність компаніїen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectперсональний продажen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectспонсорствоen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectособисті продажіen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectрекламні акціїen_US
dc.subjectпропагандаen_US
dc.subjectінтернетen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectпросування брендуen_US
dc.subjectпідвищення впізнаваностіen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.titleЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-257-260.pdfЦілі та завдання маркетингових комунікацій підприємств691.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.