Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, С.-
dc.date.accessioned2025-11-10T10:10:11Z-
dc.date.available2025-11-10T10:10:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБлизнюк С. Цифрові маркетингові стратегії на основі штучного інтелекту та машинного навчання. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 241-244.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6086-
dc.description.abstractШтучний інтелект (ШІ) та машинне навчання (МН) стрімко трансформують підходи до цифрового маркетингу у світі та в Україні. Вони надають бізнесу нові можливості для аналізу великих обсягів даних, персоналізації контенту та автоматизації маркетингових кампаній, що в результаті підвищує ефективність стратегій, зменшує витрати та збільшує рентабельність інвестицій (ROI). ШІ вже перестав бути новинкою – українські компанії дедалі активніше інтегрують його у свої маркетингові процеси, прагнучи масштабувати бізнес та посилити конкурентоспроможність. В глобальному масштабі саме сфера маркетингу і продажів демонструє найбільший стрибок у впровадженні штучного інтелекту: згідно з опитуванням McKinsey 2024 року, використання генеративного ШІ в маркетингу за рік більш ніж подвоїлося. Розглянемо ключові стратегії цифрового маркетингу на основі ШІ та МН, а також можливості їх застосування й особливості українського ринку.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectШІen_US
dc.subjectмашинне навчанняen_US
dc.subjectМНen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectавтоматизація маркетингових кампанійen_US
dc.subjectрентабельність інвестиційen_US
dc.subjectROIen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectAI-персоналізаціяen_US
dc.subjectмаркетингові повідомленняen_US
dc.subjectреклами алгоритмиen_US
dc.subjectрекламні майданчикиen_US
dc.subjectProgrammatic Advertisingen_US
dc.subjectрозміщення рекламиen_US
dc.subjectemail-маркетингen_US
dc.subjectаналітичні AI-системиen_US
dc.subjectринкові трендиen_US
dc.subjectPredictive analyticsen_US
dc.subjectмаркетингові кампаніїen_US
dc.subjectалгоритмічна упередженістьen_US
dc.subjectтаргетингen_US
dc.subjectbiasen_US
dc.subjectалгоритмічна упередженістьen_US
dc.subjectМіністерство цифрової трансформації Україниen_US
dc.subjectкреативні індустріїen_US
dc.subjectекспертиза маркетологівen_US
dc.titleЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА МАШИННОГО НАВЧАННЯen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-241-244.pdfЦифрові маркетингові стратегії на основі штучного інтелекту та машинного навчання693.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.