Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6099
Title: ДЗЮДО У ШКІЛЬНІЙ ПРОГРАМІ ЯПОНІЇ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Романова, В.
Климова, Т.
Keywords: дзюдо
фізичне виховання
освітні системи Японії
моральне виховання
бойове мистецтво
соціальна інтеграція
спортивна майстерність
шкільне навчання
освітні інновації
японська система тренування
букатсу
японський сенсей
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Романова В., Климова Т. Дзюдо у шкільній програмі Японії. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С.199-202.199-200.
Abstract: Дзюдо, як форма фізичного виховання, займає особливе місце в освітній системі Японії. Засноване Дзіґоро Кано у 1882 році, це бойове мистецтво швидко трансформувалося у педагогічну практику, що поєднує фізичний розвиток, моральне виховання та соціальну інтеграцію учнів. Включення дзюдо до шкільної програми у 1907 році стало частиною національної стратегії формування гармонійної особистості через будо-педагогіку [3]. Дзіґоро Кано, видатний японський педагог, розглядав дзюдо як засіб виховання духу, розуму та тіла. Його школа Кодокан стала не лише центром спортивної майстерності, а й лабораторією освітніх інновацій. Принципи «максимальної ефективності» та «взаємної допомоги» лягли в основу методики, яка згодом була адаптована для шкільного навчання.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6099
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-199-202.pdfДзюдо у шкільній програмі Японії691.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.