Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6115| Назва: | ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ УВАГИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ |
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Автори: | Боровець, О. Сірман, О. |
| Ключові слова: | психічна діяльність пізнавальна діяльність мимовільна увага стійкість уваги обсяг уваги переключність уваги пам'ять сенсорні відчуття |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Боровець О., Сірман О. Фізіологічні механізми уваги студентів у процесі навчання. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 145-147. |
| Короткий огляд (реферат): | Для того, щоб студенту відчути, сприйняти і в результаті запам'ятати будь-що, потрібний своєрідний "компас", який би виокремив зі всіх предметів і явищ навколишнього і його внутрішнього світу саме те, що йому необхідно, скерував би в потрібному напрямку пізнавальну діяльність. Цей "компас" закладень у психічній діяльності називається увагою. Увага – спрямованість психічної діяльності людини на певні предмети чи явища дійсності за умови абстрагування від усього іншого. Фізіологічні механізми уваги пов'язані, з одного боку, з виникненням вогнища збудження у певній ділянці кору великих півкуль головного мозку, спричиненого дією подразників, а з іншого - внутрішньою психічною установкою людини, яка з певних причин виокремила саме цей подразник серед інших як головний, значущий для себе, свого організму. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6115 |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-145-147.pdf | Фізіологічні механізми уваги студентів у процесі навчання | 687.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.