Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6115Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Боровець, О. | - |
| dc.contributor.author | Сірман, О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:36:55Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:36:55Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Боровець О., Сірман О. Фізіологічні механізми уваги студентів у процесі навчання. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 145-147. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6115 | - |
| dc.description.abstract | Для того, щоб студенту відчути, сприйняти і в результаті запам'ятати будь-що, потрібний своєрідний "компас", який би виокремив зі всіх предметів і явищ навколишнього і його внутрішнього світу саме те, що йому необхідно, скерував би в потрібному напрямку пізнавальну діяльність. Цей "компас" закладень у психічній діяльності називається увагою. Увага – спрямованість психічної діяльності людини на певні предмети чи явища дійсності за умови абстрагування від усього іншого. Фізіологічні механізми уваги пов'язані, з одного боку, з виникненням вогнища збудження у певній ділянці кору великих півкуль головного мозку, спричиненого дією подразників, а з іншого - внутрішньою психічною установкою людини, яка з певних причин виокремила саме цей подразник серед інших як головний, значущий для себе, свого організму. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | психічна діяльність | en_US |
| dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
| dc.subject | мимовільна увага | en_US |
| dc.subject | стійкість уваги | en_US |
| dc.subject | обсяг уваги | en_US |
| dc.subject | переключність уваги | en_US |
| dc.subject | пам'ять | en_US |
| dc.subject | сенсорні відчуття | en_US |
| dc.title | ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ УВАГИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-145-147.pdf | Фізіологічні механізми уваги студентів у процесі навчання | 687.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.