Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131
Title: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В НАУКОВОМУ ЛІЦЕЇ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Шульжук, Н.
Keywords: антропоцентризм
лінгвістика
мовні особливості
мовна освіта
лінгвоцентризм
вчитель-мовник
традиційна мовна освіта
консультанти-науковці
поліпарадигмальний простір сучасної лінгвістики
антропозорієнтоване мовознавство
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Шульжук Н. Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 78-84.
Abstract: Антропоцентризм у галузі лінгвістики сфокусував увагу науковців на мовній особистості, яка, послуговуючись мовними одиницями різних рівнів, презентує себе в усіх проявах життєдіяльності. Мовна ж освіта у ліцеях (і наукових зокрема) досі виявляє тяглість до лінгвоцентризму, що лише створює підґрунтя для формування комунікативних умінь і навичок здобувачів освіти. Складники ситуації мовлення, комунікативні, соціальні й психологічні ролі її учасників представлені у підручниках з української мови для ліцеїстів фрагментарно і нерідко залишаються поза увагою вчителя-мовника, який не завжди усвідомлює, у який спосіб формувати в своїх вихованців уміння продукувати й підтримувати конструктивну комунікативну взаємодію.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-78-84.pdfКомунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї709.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.