Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шульжук, Н. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T10:40:57Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T10:40:57Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Шульжук Н. Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 78-84. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131 | - |
| dc.description.abstract | Антропоцентризм у галузі лінгвістики сфокусував увагу науковців на мовній особистості, яка, послуговуючись мовними одиницями різних рівнів, презентує себе в усіх проявах життєдіяльності. Мовна ж освіта у ліцеях (і наукових зокрема) досі виявляє тяглість до лінгвоцентризму, що лише створює підґрунтя для формування комунікативних умінь і навичок здобувачів освіти. Складники ситуації мовлення, комунікативні, соціальні й психологічні ролі її учасників представлені у підручниках з української мови для ліцеїстів фрагментарно і нерідко залишаються поза увагою вчителя-мовника, який не завжди усвідомлює, у який спосіб формувати в своїх вихованців уміння продукувати й підтримувати конструктивну комунікативну взаємодію. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | антропоцентризм | en_US |
| dc.subject | лінгвістика | en_US |
| dc.subject | мовні особливості | en_US |
| dc.subject | мовна освіта | en_US |
| dc.subject | лінгвоцентризм | en_US |
| dc.subject | вчитель-мовник | en_US |
| dc.subject | традиційна мовна освіта | en_US |
| dc.subject | консультанти-науковці | en_US |
| dc.subject | поліпарадигмальний простір сучасної лінгвістики | en_US |
| dc.subject | антропозорієнтоване мовознавство | en_US |
| dc.title | КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В НАУКОВОМУ ЛІЦЕЇ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-78-84.pdf | Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї | 709.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.