Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульжук, Н.-
dc.date.accessioned2025-11-11T10:40:57Z-
dc.date.available2025-11-11T10:40:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШульжук Н. Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 78-84.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6131-
dc.description.abstractАнтропоцентризм у галузі лінгвістики сфокусував увагу науковців на мовній особистості, яка, послуговуючись мовними одиницями різних рівнів, презентує себе в усіх проявах життєдіяльності. Мовна ж освіта у ліцеях (і наукових зокрема) досі виявляє тяглість до лінгвоцентризму, що лише створює підґрунтя для формування комунікативних умінь і навичок здобувачів освіти. Складники ситуації мовлення, комунікативні, соціальні й психологічні ролі її учасників представлені у підручниках з української мови для ліцеїстів фрагментарно і нерідко залишаються поза увагою вчителя-мовника, який не завжди усвідомлює, у який спосіб формувати в своїх вихованців уміння продукувати й підтримувати конструктивну комунікативну взаємодію.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectантропоцентризмen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectмовні особливостіen_US
dc.subjectмовна освітаen_US
dc.subjectлінгвоцентризмen_US
dc.subjectвчитель-мовникen_US
dc.subjectтрадиційна мовна освітаen_US
dc.subjectконсультанти-науковціen_US
dc.subjectполіпарадигмальний простір сучасної лінгвістикиen_US
dc.subjectантропозорієнтоване мовознавствоen_US
dc.titleКОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В НАУКОВОМУ ЛІЦЕЇen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-78-84.pdfКомунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовних одиниць як чинник ефективної професійної діяльності вчителя-філолога в науковому ліцеї709.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.