Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140
Назва: ІНТЕГРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Автори: Мельничук, О.
Прит, Т.
Ключові слова: освітній простір
цифрові технології
штучний інтелект
навчальний процес
викладання англійської мов
лінгводидактика
іншомовна комунікативна компетентність
адаптивні навчальні платформи
віртуальні асистенти
чат-боти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Мельничук О., Прит Т. Інтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 47-49.
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому просторі стрімко зростає роль цифрових технологій, які істотно змінюють методику викладання та характер взаємодії між викладачем та студентом. Серед таких інновацій особливе місце посідає штучний інтелект, що поступово інтегрується у різні аспекти навчального процесу. Викладання англійської мови як іноземної дедалі частіше поєднують із застосуванням інструментів на основі ШІ — від інтерактивних платформ й віртуальних асистентів до систем адаптивного навчання та автоматизованих засобів перевірки знань. Такі технології не тільки розширюють можливості викладача у доборі матеріалу й організації освітнього середовища, а й створюють умови для персоналізованого підходу, що враховує індивідуальні потреби кожного здобувача освіти. Водночас впровадження інноваційних рішень зумовлює необхідність їх критичного осмислення, адже ефективність використання ШІ у лінгводидактиці залежить від балансу між технологічними можливостями та дидактичними принципами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-47-49.pdfІнтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики689.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.