Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, О.-
dc.contributor.authorПрит, Т.-
dc.date.accessioned2025-11-11T12:42:44Z-
dc.date.available2025-11-11T12:42:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельничук О., Прит Т. Інтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 47-49.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140-
dc.description.abstractУ сучасному освітньому просторі стрімко зростає роль цифрових технологій, які істотно змінюють методику викладання та характер взаємодії між викладачем та студентом. Серед таких інновацій особливе місце посідає штучний інтелект, що поступово інтегрується у різні аспекти навчального процесу. Викладання англійської мови як іноземної дедалі частіше поєднують із застосуванням інструментів на основі ШІ — від інтерактивних платформ й віртуальних асистентів до систем адаптивного навчання та автоматизованих засобів перевірки знань. Такі технології не тільки розширюють можливості викладача у доборі матеріалу й організації освітнього середовища, а й створюють умови для персоналізованого підходу, що враховує індивідуальні потреби кожного здобувача освіти. Водночас впровадження інноваційних рішень зумовлює необхідність їх критичного осмислення, адже ефективність використання ШІ у лінгводидактиці залежить від балансу між технологічними можливостями та дидактичними принципами.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectвикладання англійської мовen_US
dc.subjectлінгводидактикаen_US
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectадаптивні навчальні платформиen_US
dc.subjectвіртуальні асистентиen_US
dc.subjectчат-ботиen_US
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-47-49.pdfІнтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики689.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.