Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мельничук, О. | - |
| dc.contributor.author | Прит, Т. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T12:42:44Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T12:42:44Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мельничук О., Прит Т. Інтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 47-49. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6140 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному освітньому просторі стрімко зростає роль цифрових технологій, які істотно змінюють методику викладання та характер взаємодії між викладачем та студентом. Серед таких інновацій особливе місце посідає штучний інтелект, що поступово інтегрується у різні аспекти навчального процесу. Викладання англійської мови як іноземної дедалі частіше поєднують із застосуванням інструментів на основі ШІ — від інтерактивних платформ й віртуальних асистентів до систем адаптивного навчання та автоматизованих засобів перевірки знань. Такі технології не тільки розширюють можливості викладача у доборі матеріалу й організації освітнього середовища, а й створюють умови для персоналізованого підходу, що враховує індивідуальні потреби кожного здобувача освіти. Водночас впровадження інноваційних рішень зумовлює необхідність їх критичного осмислення, адже ефективність використання ШІ у лінгводидактиці залежить від балансу між технологічними можливостями та дидактичними принципами. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | освітній простір | en_US |
| dc.subject | цифрові технології | en_US |
| dc.subject | штучний інтелект | en_US |
| dc.subject | навчальний процес | en_US |
| dc.subject | викладання англійської мов | en_US |
| dc.subject | лінгводидактика | en_US |
| dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
| dc.subject | адаптивні навчальні платформи | en_US |
| dc.subject | віртуальні асистенти | en_US |
| dc.subject | чат-боти | en_US |
| dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-47-49.pdf | Інтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання англійської мови: від теорії до практики | 689.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.