Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146
Title: СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА МАТЕРІАЛІ ОПОВІДАННЯ ОЛЬГИ РОМАНСЬКОЇ «ШЛЯХ ДО “ОСКАРА”»
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Authors: Грицун, Р.
Keywords: емпатія
толерантність
інклюзивна література
соціальна інтеграція
люди з фізичними особливостями
люди з психічними особливостями
осіби з інвалідністю
шкільне читання
Емілі Вуперер
Ольга Деркачова
Бліндюк Марія
шрифт Брайля
Ольга Раманська
Шлях до “Оскара”
соціальна відповідальність
Issue Date: 2025
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Грицун Р. Соціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”». Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 21-26.
Abstract: У сучасних умовах розвитку українського суспільства актуалізується проблема виховання в молодого покоління емпатії, толерантності та поваги до людської різноманітності. Особливого значення у цьому процесі набуває інклюзивна література, яка художніми засобами відображає досвід людей із фізичними чи психологічними особливостями, формуючи позитивне ставлення до їхньої соціальної інтеграції.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-21-26.pdfСоціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”»705.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.