Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146| Title: | СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА МАТЕРІАЛІ ОПОВІДАННЯ ОЛЬГИ РОМАНСЬКОЇ «ШЛЯХ ДО “ОСКАРА”» |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Грицун, Р. |
| Keywords: | емпатія толерантність інклюзивна література соціальна інтеграція люди з фізичними особливостями люди з психічними особливостями осіби з інвалідністю шкільне читання Емілі Вуперер Ольга Деркачова Бліндюк Марія шрифт Брайля Ольга Раманська Шлях до “Оскара” соціальна відповідальність |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Грицун Р. Соціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”». Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 21-26. |
| Abstract: | У сучасних умовах розвитку українського суспільства актуалізується проблема виховання в молодого покоління емпатії, толерантності та поваги до людської різноманітності. Особливого значення у цьому процесі набуває інклюзивна література, яка художніми засобами відображає досвід людей із фізичними чи психологічними особливостями, формуючи позитивне ставлення до їхньої соціальної інтеграції. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-21-26.pdf | Соціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”» | 705.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.