Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грицун, Р. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T13:26:36Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T13:26:36Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Грицун Р. Соціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”». Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч IІ. С. 21-26. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6146 | - |
| dc.description.abstract | У сучасних умовах розвитку українського суспільства актуалізується проблема виховання в молодого покоління емпатії, толерантності та поваги до людської різноманітності. Особливого значення у цьому процесі набуває інклюзивна література, яка художніми засобами відображає досвід людей із фізичними чи психологічними особливостями, формуючи позитивне ставлення до їхньої соціальної інтеграції. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | емпатія | en_US |
| dc.subject | толерантність | en_US |
| dc.subject | інклюзивна література | en_US |
| dc.subject | соціальна інтеграція | en_US |
| dc.subject | люди з фізичними особливостями | en_US |
| dc.subject | люди з психічними особливостями | en_US |
| dc.subject | осіби з інвалідністю | en_US |
| dc.subject | шкільне читання | en_US |
| dc.subject | Емілі Вуперер | en_US |
| dc.subject | Ольга Деркачова | en_US |
| dc.subject | Бліндюк Марія | en_US |
| dc.subject | шрифт Брайля | en_US |
| dc.subject | Ольга Раманська | en_US |
| dc.subject | Шлях до “Оскара” | en_US |
| dc.subject | соціальна відповідальність | en_US |
| dc.title | СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА МАТЕРІАЛІ ОПОВІДАННЯ ОЛЬГИ РОМАНСЬКОЇ «ШЛЯХ ДО “ОСКАРА”» | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА II | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2 ЧАСТИНА ост друк-21-26.pdf | Соціально-виховний потенціал інклюзивної літератури (на матеріалі оповідання Ольги Романської «Шлях до “Оскара”» | 705.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.