Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6172
Назва: РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГА В ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Білоус, Т. М.
Ключові слова: толерантність
психологічний тренінг
вища освіта
tolerancy
psychological training
higher education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Білоус Т. М. Роль психологічного тренінга в процесі виховання толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами іноземної мови. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 473-479.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює питання ролі психологічного тренінга як важливого засобу виховання студентів вищих педагогічних закладів освіти на ідеях толерантності в процесі вивчення іноземної мови. // This article deals with the problem ofthe psychological training methods role in the upbringing of tolerance ofthe higher educational establishments students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6172
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-477-483.pdfРоль психологічного тренінга в процесі виховання толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами іноземної мови294.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.