Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6173
Назва: REALIZACJA HUMANISTYCZNYCH PERSPEKTYW PROCESU SAMOKSZTATTOWANIA W DOBIE POWSZECHNOŚCI IDEI EDUKACJI USTAWICZNEJ
Автори: Frączek, Z.
Ключові слова: сontinious education
self-shaping process
self-upbringing
self- education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Frączek Zofia. Realizacja humanistycznych perspektyw procesu samoksztattowania w dobie powszechności idei edukacji ustawicznej. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 466-473.
Короткий огляд (реферат): Continuous education is currently being considered in the context of the concept of tearing society. In order to implement the idea of continuous education, a change in educational aims, contents and methods is needed. One of the major changes in educational methods consists in promoting self-shaping processes that take on the form of self-upbringing and self-educational activities. In the humanistic approach to self-shaping processes, special attention is given to the need for imple- menting self-upbringing processes and developing such features of human personality as values, attitudes and ideals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6173
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-470-477.pdfRealizacja humanistycznych perspektyw procesu samoksztattowania w dobie powszechności idei edukacji ustawicznej276.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.