Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6175
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ У ШКОЛІ
Authors: Ясінський, А. М.
Соловей, Л. Ч.
Соловей, Л. Я.
Keywords: modeling
pedagogical design
open information space
моделювання
педагогічне моделювання
відкритий інформаційний простір
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Ясінський А. М., Соловей Л. Ч., Соловей Л. Я. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до використання методів моделювання у школі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 453-457.
Abstract: Теоретичне дослідження проблем розробки педагогічних програмних засобів вказує на необхідність включити в систему підготовки викладачів основи інфологічного проектування, з цілю підготувати їх до розробки навчальних моделей. A theoretical study of the development problems of pedagogical software points to the need to include in the training of teachers basics info of projecting, with aim to prepare them for the development of educational models.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6175
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-457-461.pdfТеоретичні засади підготовки майбутніх учителів до використання методів моделювання у школі254.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.