Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6175| Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ У ШКОЛІ |
| Authors: | Ясінський, А. М. Соловей, Л. Ч. Соловей, Л. Я. |
| Keywords: | modeling pedagogical design open information space моделювання педагогічне моделювання відкритий інформаційний простір |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Ясінський А. М., Соловей Л. Ч., Соловей Л. Я. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до використання методів моделювання у школі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 453-457. |
| Abstract: | Теоретичне дослідження проблем розробки педагогічних програмних засобів вказує на необхідність включити в систему підготовки викладачів основи інфологічного проектування, з цілю підготувати їх до розробки навчальних моделей. A theoretical study of the development problems of pedagogical software points to the need to include in the training of teachers basics info of projecting, with aim to prepare them for the development of educational models. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6175 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-457-461.pdf | Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до використання методів моделювання у школі | 254.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.