Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
Authors: Чебоненко, С. О.
Keywords: професійна діяльність
адаптація
практика
professional activity
adaptation
practice
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Чебоненко С. О. Психолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 446-453.
Abstract: У статті розглянуто особливості діяльності персоналу органів та установ виконання покарань, а також функції безпосереднього керівника практики, виконання яких сприятиме успішній адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності. The article is dedicated to peculiarities of penitentiary personnel activity and functions of direct practice supervisor aimed at improving cadets’ adaptation to future professional activity.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-450-457.pdfПсихолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики296.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.