Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
Автори: Чебоненко, С. О.
Ключові слова: професійна діяльність
адаптація
практика
professional activity
adaptation
practice
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Чебоненко С. О. Психолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 446-453.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості діяльності персоналу органів та установ виконання покарань, а також функції безпосереднього керівника практики, виконання яких сприятиме успішній адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності. The article is dedicated to peculiarities of penitentiary personnel activity and functions of direct practice supervisor aimed at improving cadets’ adaptation to future professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-450-457.pdfПсихолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики296.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.