Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебоненко, С. О.-
dc.date.accessioned2025-12-04T11:51:49Z-
dc.date.available2025-12-04T11:51:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧебоненко С. О. Психолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 446-453.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6176-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості діяльності персоналу органів та установ виконання покарань, а також функції безпосереднього керівника практики, виконання яких сприятиме успішній адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності. The article is dedicated to peculiarities of penitentiary personnel activity and functions of direct practice supervisor aimed at improving cadets’ adaptation to future professional activity.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectпрактикаen_US
dc.subjectprofessional activityen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectpracticeen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-450-457.pdfПсихолого-педагогічні особливості адаптації курсантів до майбутньої професійної діяльності у процесі проходження практики296.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.