Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧайка, І. В.-
dc.date.accessioned2025-12-04T11:55:04Z-
dc.date.available2025-12-04T11:55:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧайка І. В. Формування світогляду майбутнього вчителя іноземної мови. Актуальність проблеми. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 440-446.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6177-
dc.description.abstractАнотація. У статті розглядаються питання формування світогляду майбутнього вчителя іноземної мови, визначається роль і місце світогляду у структурі особистості майбутнього вчителя іноземної мови, а також досліджуються психологічні умови формування світогляду майбутнього фахівця. The article deals with the formation of world outlook of the future foreign language teacher. The author examines the role and place of world outlook in the structure of personality of the future foreign language teacher and its psychological conditions ot specialist’s world outlook formation.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectсвітоглядen_US
dc.subjectмайбутній вчитель іноземної мовиen_US
dc.subjectсвітогляд особистостіen_US
dc.subjectworld outlooken_US
dc.subjectworld outlook of future foreign language teacher,en_US
dc.titleФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-444-450.pdfФормування світогляду майбутнього вчителя іноземної мови. Актуальність проблеми282.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.