Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
Назва: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
Автори: Петрук Юліана
Ключові слова: Соціальна реклама, регулювання, формування громадської думки, соціальні проекти, зміна поведінкової моделі.
Social advertisement, regulation, formation of public opinion, social projects, change of behavioral pattern.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 194-199.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. // The article investigates the state of social advertisement in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of public opinion formation are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Петрук.pdf435.09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.