Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6180Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Стецишина, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T12:35:04Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T12:35:04Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Стецишина О. В. Мотивація в навчанні як головний чинник формування творчої активності особистості. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 425-431. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6180 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядається питання формування творчої особистості студента. Визначено низку прийомів, які дозволяють забезпечити необхідний рівень творчої сформованості особистості. // The article mentions the problem of forming a student’s creative personality. The number of ways, which give opportunity to provide the necessary level of formation a creative personality is fixed. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | творча особистість | en_US |
| dc.subject | творчі здібності | en_US |
| dc.subject | технологія навчання | en_US |
| dc.subject | creative personality | en_US |
| dc.subject | creative abilities | en_US |
| dc.subject | technology of teaching | en_US |
| dc.title | МОТИВАЦІЯ В НАВЧАННІ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-429-435.pdf | Мотивація в навчанні як головний чинник формування творчої активності особистості | 262.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.