Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6182| Назва: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ |
| Автори: | Сметанський, М. І. |
| Ключові слова: | виховання самовиховання чинники розвитку особистості специфіка самовиховання рушійні сили самовиховання education self-education factors of the development of the person specificity of self-education moving forces of self-education |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Сметанський М. І. Методологічні засади самовиховання. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 413-420. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано роль самовиховання як чинника розвитку особистості, з’ясовано його сутність і специфіку, зв’язок з іншими чинниками, зокрема вихованням, проаналізовано погляди видатних учених щодо організації самовиховання молоді, класифікацію його методів, прийомів і засобів. In the article the role of self-education as a factor of development of personality is grounded, its specific nature is found out, connection with other factors, in particular by upbringing is cleared up, the views of prominent scientists in relation to organization of self-education of young people are analysed, classification of its methods, ways and facilities are elucidated. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6182 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-417-424.pdf | Методологічні засади самовиховання | 271.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.